سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید ممبرتلگرام

 

پیش از آن که در رابطه با خرید ممبر تلگرام صحبت کنیم جا دارد برای شما توضیح دهم که ساخت یک کانال و یا گروه خوب در تلگرام به این صورت است که شما بتوانید همه روزه توجه کاربران را به سمت خود جلب کنید و بر تعداد آن ها بیافزایید. ممبر هایی که در تلگرام از آن ها صحبت می کنیم همان عضو ها هستند که پست های شما را می بینند و گاهی برای دوستان خود می فرستند. هرچه تعداد این ممبر ها بیشتر باشد شما بهتر و بیشتر می توانید کسب درآمد کنید و اطلاعات خود را در اختیار دیگران قرار دهید.

حتما بار ها در شبکه اجتماعی تلگرام دیده اید که کانال ها و گروه های مختلفی برای ارائه خدمات و محصولات وجود دارد و هر کدام به نوعی سعی دارند خدمات و محصولات خود را به فروش برسانند. در فروش این محصولات تنها عامل تاثیرگذار تعداد ممبر ها می باشد. از همین جهت سایت ها و شرکت های بسیاری ایجاد شده اند که خدماتی مانند خرید ممبر تلگرام ارائه داده اند و افزایش تعداد ممبر های تلگرام را ممکن می شوند. در حقیقت شما با پرداخت مبلغی به این شرکت ها از آن ها می خواهید تا با روش های متفاوت ممبر شما را افزایش دهند.

شرکت های ارائه دهنده خدمات خرید ممبر تلگرام از چه روش هایی استفاده می کنند؟

روش پوش اد: از طریق یک برنامه تلگرام غیر رسمی ممبر ها به کانال افزوده می گردند. این روش بسیار ارزان و سریع است. اما از آن جایی که به صورت خودکار انجام می شود و غیرارادی است ریزش زیادی دارد.

روش پاپ آپ: خرید ممبر تلگرام و افزایش ممبر از طریق پاپ آپ به این صورت است که برای کاربران تلگرام پنجره ی پاپ نمایش داده می شود و از آن ها درخواست عضویت می شود.

روش پوش نوتیفیکیشن: در این روش برای همه ی کاربران یک نوتیفیکیشن فرستاده می شود که در آن درخواست عضویت قرار گرفته است و از کاربران برای عضو شدن به کانال درخواست می شود. این روش در افزایش ممبر تلگرام بسیار موثر است و ریزش کمی نیز به دنبال دارد.

روش ممبر فیک: متاسفانه برخی از شرکت های متقلب برای فریب مردم از این روش استفاده می کنند و خدمات خرید ممبر تلگرام را ارائه می دهند.در این روش هیچ کاربر حقیقی به کانال اضافه نمی شود و تمام ممبر های که در کانال قرار می گیرند جعلی و فیک هستند. اکانت آن ها با شماره های مجازی ایجاد شده است.