سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید ممبرتلگرام

تلگرام یک شبکه اجتماعی پیام رسان بسیار محبوب است که در میان مردم کشور های گوناگون ازجمله ایران بسیار رواج یافته است. اما مهم ترین مسئله ای در تلگرام وجود دارد تعداد ممبر های گروه و کانال های مختلف است. بیشتر مدیران این گروه ها و کانال ها برای افزایش تعداد ممبر خود به خرید ممبر تلگرام رو می آورند. اما خرید ممبر تلگام باید بسیار با دقت انجام شود زیرا این ممبر ها زمانی برای شما فایده خواهد داشت که واقعی بوده باشند. جهت اطلاعات بیشتر از خرید ممبر تلگرام به وب سایت ما مراجعه نمایید. حال ما در این جا قصد داری اشاره مختصری به ممبر های فیک داشته باشیم تا شما متوجه شوید در هنگام خرید ممبر تلگرام چگونه با ممبر های فیک رو به رو نشوید.

ممبر فیک چیست؟

فیک همان طور که از نامش پیداست به معنی غیر واقعی و تقلبی می باشد. ممبر های یک کانال تلگرام ارزش و اعتبار آن کانال را نشان می دهد. به همین دلیل ممبر های فیک اعتبار و ارزش یک کانال را پایین می برد. برای افزایش تعداد اعضای یک کانال از شیوه های گوناگونی مانند تبلیغات، ممبر فیک، تبادل کانال و خرید ممبر تلگرام استفاده می شود. اگر برای افزایش ممبر تلگرام از روش درست و مناسبی استفاده شود پیشرفت و سوددهی کانال شما قطعی خواهد بود.

انواع ممبر های فیک:

ممبر شماره مجازی: این نوع ممبر فیک با استفاده از شماره های مجازی و الکی ایجاد می شوند. به این صورت که با استفاده از یک نرم افزار شماره های فیک و مجازی ساخته می شود و به کمک آن ها یک اکانت تلگرام می سازند. با استفاده از نرم افزار تی دیتا این شماره های فیک به کانال شما افزوده می گردد. این نوع ممبر به هنگام وارد شده به کانال شما به بازدید ها اضافه می کند ولی بعد از آن دیگر هیچ گونه فعالیتی نخواهند داشت. ماندگاری این نوع ممبر ها نیز معمولا بین یک الی دو ماه می باشد. شرکت تلگرام معمولا اکانت های فیک را شناسایی می کند و آن هایی را که فیک هستن را حذف می کند و این خیلی اتفاق وحشتانکی است که به یک باره شما تمام ممبر های خود را از دست بدهید.

ممبر فیک روح: این نوع ممبر به ظاهر واقعی می باشد اما توجه به چگونگی اد شدن آن به آن فیک می گویند. در ایران بسیاری از شرکت ها پوسته های زیبایی را با امکانات بیشتر ارائه کرده اند از جمله این نرم افزار ها شامل موبوگرام، هات گرام، تلگرام پلاس، تلگرام طلایی و... می باشند. این شبکه های اجتماعی امکاناتی را دارند که می توان اد پنهانی و اجباری را برای کانال های تلگرام ایجاد نمایند.

با همه این اوصاف سعی کنید تا جایی که امکان دارد از ممبر های فیک دوری کنید و به شرکت ها و سایت هایی مراجعه نمایید که خدمات خرید ممبر تلگرام را به صورت تضمینی به شما ارائه دهند و ممبر ها واقعی و حقیقی باشند.