سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید فالوور اینستاگرام

بسیاری از افراد از اینستاگرام برای اشتراک گذاری عکس ها و مطالب خود استفاده می کنند، اما چنانچه با تعداد کمی لایک و بازدید رو به رو شوند هیچ ارزش و سودی برای آن ها به دنبال نخواهد داشت. همچنین بسیاری از افراد اینستاگرام را تنها به دید سرگرمی نگاه نمی کنند بلکه به کمک آن محصول و خدمات خود به دیگران معرفی می کنند. بنابراین افزایش تعداد فالوور ها اهمیت زیادی می تواند برای آن ها داشته باشد. از همین جهت به سایت های معتبر مراجعه کردا و اقدام به خرید فالوور اینستاگرام می کنند. همچنین روش های دیگری نیز برای افزایش فالوور اینستاگرام وجود دارد در ما در اینجا به برخی از آن ها اشاره خواهیم کرد.

1.      استفاده از هشتگ مشخص

2.      لایک عکس های تصادفی

3.      برگزاری مسابقات

4.      قرار دادن لینک اینستاگرام در شبکه های اجتماعی

5.      قرار دادن کامنت زیر پست های دیگر

6.      جستجو هشتگ های معروف

7.      قرار دادن پست در زمان های پر بازدید

8.      قرار دادن محتوای با کیفیت

9.      قرار دادن بیو مناسب

10. قرار دادن پست در روز های تعطیل

11. فعالیت همیشگی و پیوسته

12. فالوو کردن کاربران پیشنهادی

13. استفاده از تگ های لوکیشن

فالوور چیست؟

منظور از فالوور تعداد دنبال کنندگان یک صفحه می باشد. هر کاربر و یا پیچ در اینستاگرام افرادی را دارد که آن ها را دنبال کرده و مطالب آن ها را می خوانند. به این افراد فالوور می گویند. شما با خرید فالوور اینستاگرام می توانید تعداد زیادی فالوور را برای پیج خود ایجاد کنید. هرچه تعداد این فالوور ها بیشتر باشد پست های شما بازدید بیشتری خواهد داشت و پیج شما اعتبار بیشتری خواهد داشت. تعداد فالوور برای یک پیج هیچ محدودیتی ندارد و شما میتوانید هنگام خرید فالوور اینستاگرام هر اندازه که تمایل دارید فالوور خریداری کنید. البته هرچه میزان فالوور ها بیشتر باشد هزینه بیشتری باید پرداخت نمایید.

فالووینگ چیست؟

هر کاربر و یا پیج خود نیزز می تواند پیج های دیگر را دنبال کند و یا اصطلاحا آن ها را فالو کند. به این افراد که توسط شما دنبال می شوند فالویینگ می گویند. فالویینگ ها هیچ تاثیری در بازدید پیج شما ندارند. شما می توانید بعد از خرید فالوور اینستاگرام نیز پیج های مورد علاقه خود را دنبال نمایید و بر تعداد فالووینگ های خود بیافزایید.